Markt van Back Ha - Reisverslag uit Vlissingen, Nederland van Leo en Marja Loon - WaarBenJij.nu Markt van Back Ha - Reisverslag uit Vlissingen, Nederland van Leo en Marja Loon - WaarBenJij.nu

Markt van Back Ha

Door: Marja

Blijf op de hoogte en volg Leo en Marja

02 Maart 2014 | Nederland, Vlissingen

Lieve mensen, na een vermoeiende, maar goed verlopen reis, zijn we nu dan in Back Ha! We hebben net even gerust, maar hadden de hele ochtend al op de markt rond gelopen....zo bijzonder: al die mooi geklede mensen! Veel lokale Hmong....vandaag doen we het verder rustig aan na een nacht in het vliegtuig en 1 in een knusse betimmerde coupe van een hobbelende nachttrein: ook een belevenis! Heel veel liefs uit het hoge Noorden en tot snel!

• 02 Maart 2014 - 13:24

Regina:

Lieve Marja en Leo,
    Leuk, al zo snel een bericht van jullie! Van Marlinde had ik gisteren al gehoord dat de lange vliegreis goed verlopen was. Wat een eind hè. En daarna de nachttrein... Je bent daar wel in een andere wereld.
    Op Weer Online zag ik dat het daar aardig warm is (maar dat kan natuurlijk plaatselijk verschillen.)
    Ik wens jullie verder weer een heel mooie reis, en ik kijk uit naar jullie berichtjes!
    Veel liefs van mama.

• 03 Maart 2014 - 16:51

Frans:

Ha ! Er zullen nog vele reisuren volgen denk ik ! Geniet van jullie rondreis en leuk als jullie ons af en toe op de hoogte houden. Zaterdag hebben we met ZigZag in de optocht van Geldrop mee gelopen, we zijn niet in de prijzen gevallen maar we staan vandaag wel met een foto in het Eindhovens dagblad :-)
    Gisteren zijn we op familiebezoek geweest , Sofia is vrijdag namelijk 5 jaar geworden en vierde haar verjaardag.

Groeten, Frans