Ho Chi Minh City - Reisverslag uit Ho Chi Minhstad, Vietnam van Leo en Marja Loon - WaarBenJij.nu Ho Chi Minh City - Reisverslag uit Ho Chi Minhstad, Vietnam van Leo en Marja Loon - WaarBenJij.nu

Ho Chi Minh City

Blijf op de hoogte en volg Leo en Marja

20 Maart 2014 | Vietnam, Ho Chi Minhstad

Lieve mensen, alles goed hier in Saigon! Wel heet, maar we klagen niet...! Haha...! Dalat was leuk voor korte tijd, we hebben een waterval bekeken en een zomerpaleis van de keizer en het weer was er heerlijk! Vandaag tempels bekeken, ook hindoetempels! Erg mooi! En interessante rituelen...Morgen 2 dagen naar de Mekong delta met een groepstour, we zijn benieuwd! We hebben een piepkleine, maar prima kamer hier, het bed past er net in. Ontbijten doen we buiten de deur. Het straatleven is hier erg hektisch! Tot gauw! We missen jullie, maar zijn er over een week weer....! Heel veel liefs,

PS Het is een beetje kort bericht,maar ik typ dit op de telefoon...en ook weer bedankt voor alle leuke en lieve reacties! XX

• 21 Maart 2014 - 11:22

Regina:

Hallo lieverds,
    Fijn dat het goed gaat met jullie! Was de tocht naar de Mekong Delta mooi?
    't Is wel heet bij jullie hè.....Hopelijk kunnen jullie er goed tegen - is 't een droge warmte?
    Op dit moment regent 't hier (een lenteregentje....) maar gisteren hadden we een prachtige stralende lentedag, heerlijk!
    's Morgens naar de dansgroep (altijd heel leuk!) en 's middags lekker in de tuin met koffie en luisterboek.... genieten!
    Daarna potgrond gehaald en de viooltjes geplant die ik de dag tevoren gekocht had. Dus weer meer kleur in de tuin.
    In de natuur wordt 't ook steeds mooier: 't gras is weer heldergroen, en overal zie je je 't stralende geel van forsythia, narcissen en speenkruid. En de eerste blaadjes komen weer aan de bomen - lente!
    Afgelopen maandag ben ik met Marlinde in de stad geweest - heel gezellig! 't Was toen te fris voor een terras, maar dat gaf niet. Leuk om binnenkort weer eens te doen!
    Ik hoop dat jullie verdere reis ook weer helemaal naar wens verloopt en dat jullie weer veel moois zullen zien.
    Heel veel liefs van mama.

• 23 Maart 2014 - 19:10

Frans:

Hoi! Hopelijk krijgen we deze week nog een laatste berichtje van jullie uit Viernam!
    Hoe zijn de afgelopen dagen verlopen? Als het bed maar net in de kamer paste denk ik dat de voeten van Leo op de gang lagen? Geen last van nachtelijk bezoek op vier of meer pootjes gehad? Zonder pootjes lijkt me nog vervelender.....

Donderdag hadden we hier een heerlijke zomerse dag, ben aan het eind vd middag nog even lekker gaan hardlopen. Vrijdagavond uit eten geweest in Den Bosch, verder rustig weekend gehad met wat studeren, wandelen (hagel, regen en zon!) en een klein potje tennis. Vlucht naar Corsica is geboekt, de rest nog op aanvraag :-)

Fijne week nog en we spreken elkaar komend weekend weer!

Groeten, Yvonne en Frans